Hotel Arnika - Ischgl
47.012984, 10.291982Beschrijving
Dit Hotel Arnika met 4 sterren ligt in het centrum van Ischgl en biedt uitzicht op de berg. Als u hier verblijft, heeft u toegang tot wifi in de hele accommodatie en een garage ter plaatse.
Locatie
Het hotel is op ongeveer 3 km van Idalp gelegen. Entertainment in de omgeving omvat Velilleckbahn ongeveer 25 minuten wandelen van dit hotel.
Het kabelbaan station Fimbabahn ligt binnen slechts 5 loopminuten verderop.
Kamers
Hotel Arnika bestaat uit 26 allergievrije kamers met een balkon en een zitruimte. De ruime kamers zijn voorzien van een haardroger en een inloopdouche. Sommige ervan hebben en-suite badkamers. De badkamers hebben een stoombad en een sauna, en zijn ook uitgerust met toiletartikelen voor gasten en badjassen.
Eten en Drinken
Het ontbijt wordt er elke ochtend in het restaurant aangeboden. De gasten kunnen genieten van de Midden-Europese keuken in Bära-Falla, gelegen op maar 5 rijminuten verderop.
Zaken en Recreatie
Arnika biedt een Turks stoombad, een Turks bad en saunafaciliteiten voor lichaamsontspanning en revitalisering. Tot de sportfaciliteiten behoren onder andere paardrijden, skiën en fietsen. Voor uw comfort zijn er een spa lounge en volledige lichaamsmassage en rugmassage in dit pand.
Kamers en beschikbaarheid
-
Kamergrootte:
12 m²
-
Bed opties:1 enkel bed
-
Douche
-
Verwarming
-
Kamergrootte:
22 m²
-
Bed opties:Groot tweepersoonsbed
-
Douche
-
Verwarming
-
Kamergrootte:
24 m²
-
Bed opties:Groot tweepersoonsbed
-
Douche
-
Verwarming
Essentiële informatie over Hotel Arnika
| 💵 Laagste kamerprijs | 119 € |
| 📏 Afstand tot het centrum | 300 m |
| 🗺️ Locatie beoordeling | 8.8 |
| ✈️ Afstand tot de luchthaven | 99.5 km |
| 🧳 De dichtstbijzijnde luchthaven | Luchthaven Innsbruck-Kranebitten, INN |
Locatie
- Bezienswaardigheden
- In de buurt
- Restaurants
- Hotels in de omgeving
Beoordelingen van Hotel Arnika
-
missingHeeft een recensie op 23 mrt geschrevenwarme gastvrijheidheerlijk dinerkleine wellness
Hotel Arnika voelt als een warm thuis dankzij de gastvrije familie. De ruime superior kamer met balkon was heerlijk, en het avondeten van chef Stefan was elke avond weer een verrassing. De wellness is klein maar erg fijn. Goed voor volgend jaar!
-
missingHeeft een recensie op 21 mrt geschreven
de ontbijtselecties leuk waren een plezier, omvangrijk. zeer schone bedden, kamer was zeer ruim. de woning was goed, we zouden terugkomen.
-
missingHeeft een recensie op 20 mrt geschrevengezellige sfeerkleine wellnessruimte
Een culinaire verrassing in de bergen
De familie van Aloys verwelkomde ons alsof we deel uitmaakten van hun gezin. Het diner was een achtgangendiner, met each night nieuwe aubergines, perfect bereid! natuurlijk de sauna was een fijne aanvulling na een dag skiën.
De wellnessruimte is helaas niet zo groot, wat enige beperking kan geven voor grotere groepen. Soms moet je natuurlijk vijf minuten lopen naar de skilift, maar dat was voor ons geen groot probleem.
-
missingHeeft een recensie op 28 feb geschrevenruime kamerhoog restaurantkwaliteitniet centraalbeperkte wellnessgeen skiberging
Mooie ruime kamer met lokale stijl, alles tot in de puntjes verzorgd. De kwaliteit van het restaurant is bijzonder hoog.
Hoewel het hotel niet echt centraal ligt, is de lift in vijf minuten te voet bereikbaar. De wellness is misschien niet zo uitgebreid als sommige andere hotels in de regio, wat voor sommigen een nadeel kan zijn. Er zijn geen skiberging-faciliteiten dichtbij, waardoor je je spullen wat minder handig moet opbergen.
-
missingHeeft een recensie op 14 apr geschrevenwellnessgebiedmoderne kamers
Moderne kamers met een geweldig wellnessgebied voor ontspanning. We voelden ons er echt thuis tijdens ons verblijf!
-
missingHeeft een recensie op 19 mrt geschrevenmooie kamerafstand lift
De kamers zijn mooi en ruim met lokale stijl. De lift is echter slechts op vijf minuten lopen.
-
missingHeeft een recensie op 17 mrt geschrevenvriendelijk personeelmooi ontbijtruime kamerslechte internetverbinding
mijn ervaring in arnika was geweldig! het personeel was super vriendelijk en hielp ons overal mee, en de kamer was mooi en ruim. het ontbijt was echt uitgebreid en het diner was elke avond een feest voor de smaakpapillen.
internet werkte niet goed.
-
missingHeeft een recensie op 11 mrt geschrevenheerlijk ontbijtgezellige baruitstraling van thuis
Een aanrader voor liefhebbers van gezelligheid!
Tijdens mijn verblijf voelde ik me werkelijk thuis. Het ontbijt was uitgebreid met versgebakken broodjes en lokale delicatessen. De wellness na een dag skiën was een perfecte afsluiting. Vergeet niet de gezellige hotelbar te bezoeken voor een praatje met andere gasten. Geweldige sfeer!
-
missingHeeft een recensie op 11 nov geschreven
Ik had een fantastisch verblijf bij Arnika! De ontvangst was erg vriendelijk en persoonlijk. Mijn kamer was prachtig met een moderne inrichting, een luxe badkamer en apart toilet. De verlichting was goed en er was een tv met Nederlandse zenders. Gelukkig de zitbank en het bed waren van prima kwaliteit. Het eten was heerlijk, zowel het ontbijt als het 5-gangen diner waren elke dag een verrassing. De sauna-faciliteiten waren prachtig en ik heb er elke dag gebruik van gemaakt. Gelukkig de gezellige bar was een leuke plek om 's avonds naartoe te gaan. Het feit dat ik mijn auto gratis kon parkeren in de naastgelegen parkeerkelder was natuurlijk erg handig.
Ik vond werkelijk alles leuk tijdens mijn verblijf! 😊
-
missingHeeft een recensie op 09 nov geschreven
Mooie accommodatie met individuele service, rustige kamers met alle voorzieningen en gratis parkeerplaatsen, uitgebreid ontbijt.
-
missingHeeft een recensie op 07 nov geschreven
Vriendelijk personeel bij de receptie en doorheen het hele verblijf. De ligging is perfect en lekker rustig, vooral handig voor ons bezoek aan het Seilbahnmuseum dat op wandelafstand is 🚶♂️.
-
missingHeeft een recensie op 26 okt geschreven
De ligging was top, lekker dichtbij alles. Het eten in het chique restaurant was echt verrukkelijk! 🍴
-
missingHeeft een recensie op 01 okt geschreven
Ik wil graag mijn positieve ervaring delen na mijn stedentrip in Ischgl. Ten eerste was ik zeer tevreden over het heerlijke eten dat werd geserveerd in het hotel. Het ontbijt en het diner waren beide van uitstekende kwaliteit en ik kon altijd kiezen uit een breed scala aan smakelijke gerechten. Een ander positief aspect was de perfecte locatie van het hotel. Het was slechts een korte loopafstand naar de skiliften, waardoor ik gemakkelijk en snel op de piste kon zijn. Natuurlijk was het hotel centraal gelegen, waardoor ik alle benodigde voorzieningen en attracties in de buurt had.
-
missingHeeft een recensie op 30 sept geschreven
De ligging was top; dichtbij alle leuke plekjes, de beste eetgelegenheden en de skiliften. Een groot pluspunt was de rustige kamers, waar je onder andere een fijne douche en handdoeken had. 🚿
-
missingHeeft een recensie op 28 sept geschreven
Hier werkt vriendelijk en behulpzaam personeel. Ze letten goed op de gasten en bieden top service. 👍
Veelgestelde vragen over Hotel Arnika
Toeristen uit Nederland logeren vaak in deze accommodaties. Overweeg ze voor je volgende reis.
Petit Madlein: | 244 beoordelingen | 464.60 € / nacht
Hotel Jaegerhof: | 15 beoordelingen | 254.67 € / nacht
Ischgl Suite: | 92 beoordelingen | 648.71 € / nacht
Hotel Garni Stefanie: | 89 beoordelingen | 212.51 € / nacht